Selasa, 28 Mei 2013

INFINITY DOWNLINE (BIZ ID) VS MLM


INFINITY DOWNLINE (BIZ ID)


Pernah baca tak ayat2 ayat ni bila korang login FB..

SALAM, BACA DULU YE..KALAU TAK FAHAM BAGITAU…SAYA AKAN TERANGKAN DGN JELAS..MALU BERTANYA DUIT TAK DAPAT…:) SAYA SEDIA MEMBANTU …
Pendedahan terkini cara MURAH, MUDAH, TERPANTAS untuk perbaiki status kewangan ANDA.Program ini untuk ANDA jika anda:1) Ada RM100
2) Nak cari duit, untuk akhirnya jadi Financial Freedom
3) Tak nak MLM
Modal = RM100Bayangkan, dalam tempoh 3 – 7 hari, anda dapat RM1,000,

Bila login FB je sekarang ni banyak je tulisan2 cam ni...sekali tgk teruja gak rambang mata je tgk diaorg dok tayang2 duit (byk gler duit diaorg...duit btoi ke tu..hehe). dan2 rasa hilang pertimbangan cam nak join je..tp bila pk2 blk cam takut je plk nk join..

Antara sebab2 yg jadi penghalang

  1. Rasa xconfident..(btol ke biz ni leh bg duit)
  2. Takut kena tipu (elok bank in duit biz pun lesap, RM100 byk gak tu)
  3. Samar2 (tentang hukum biz ni..kena teliti betul2 dl..bg sya le)

MULTI-LEVEL MARKETING





Business ni lagi le saya xbrani..modal riban2 kot...xmampu le...dah tu nk kena jmpa org promote2..( saya ni pemalu..smbil senyum2 simpul gigit jari...hakhak ). 

Lagi pulak sape yang buat MLM ni mesti kena super duper rajin kan sebab nak kena cari customer, jumpa customer nak xplain sal produk and marketing diaorang segala bagai kan..mesti banyak masa kena abiskan kat luar dengan customer..

Saya ni kalo boleh abis je keja kat ofis kul 5 tu nak trus je blk jumpa si kecik pengarang jantung kat umah tu ( ciwi le org Kedah ckp...hehehe..ank bru srg bleh le kan..).Bkn pe cian anak saya dh le abahnye pun dok jauh..kalo mamanye pun xde masa ngan dia gak lg le cian kan..Anak2 baru nak membesar kna bagi perhatian lebih ckit..

Sape yang xnk duit lebih kan untuk memenuhi kehendak dan melengkapkan keperluan seharian kita..semua org kalo bleh nk idup mewah dan selesa..boleh tinggal kat umah yang besar, naik kereta mewah, pakaian,handfon dan segalanya ler yang berjenama..

Semuanya tepuk dada tanya selera dan hati kita sendiri..tgk kemampuan yang ada pada diri kita..agak2 kita boleh, kita buat..

Saya dah tgk kwn2 yang join MLM ni berjaya..tumpang gembira dengan kejayaan mereka..TAHNIAH..

Tp saya masih lagi belum terbuka untuk sama2 menjalankan kedua2 jenis business diatas..wat masa sekarang cuma mampu menjalankan perniagaan kecil-kecilan.Alhamdullilah rezeki dari Allah S.W.T..Amin..

So sape2 yang berminat nak turunkan berat badan dengan mudah dan cepat tanpa perlu diet leh le try FIGURE UP..SMS 0124190189 tuk maklumat dan tempahan. Tawaran harga DEBOOM sekarang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan